Utleie

UTLEIE AV LOKALER. Vi har gleden av å meddele at vi leier ut våre nyoppussede lokaler i Kongshavnsgate 7, 3970 Langesund. Lokalene egner seg utmerket til sammenkomster ifm bryllup,dåp, konfirmasjon, jubileer etc for inn til 48 personer. Les mer om tilbudet ved å klikke  her utleie-sjomannsforeningens-lokaler-1-2-2

Bestilling: Rolf Formo 91598808 eller e-post rolf.formo@hotmail.com

Om Sjømannsforeningens ”Hus”

”Husets” første etasje er et praktisk tilpasset sted for private arrangementer og møter. Vi kan tilby nye lokale med bord, stoler og bestikk for 48 personer. Lokalene leies ut til bryllup, dåp, konfirmasjon, jubileum, feiring av runde tall fra fylte 40 år og sammenkomst etter begravelse. Annet må avtales nærmere.
Leietager må selv holde duker og dekorasjoner.

Priser: Kr 3.000,- inklusiv vask for helg – fredag ettermiddag til søndag ettermiddag.
Ved konfirmasjoner eller dåp søndag er utleie fra lørdag til mandag kr 2.500,-.
Depositum kr. 1.000,- ved bestilling og resten forskuddsbetales innen tre uker før utleiedato til konto 2601.30.50790.
Arrangementer på dagtid hverdager er leieprisen kr. 1.000,-. pr. dag som forskuddsbetales ved bestilling.
Leietaker må selv foreta vask av service, bestikk, tømme kaffekanner og traktere. Bordene skal slås sammen og settes i garderoben om ikke annet avtales. Stolene stables og settes langs veggen i lokalet.
Utleier besørger vask av lokalene.

Hvis du vil vite mer om Huset vårt og dets historie, kan du lese mer under fanen «Om Foreningen/Historikk».